Hvad leder du efter?

For 3. år i træk: observationssamling for U25-dressurryttere

Landstræner Dennis Fisker og elitesportschef Anne-Mette Binder inviterer for tredje år i træk til åbne observationssamlinger for nuværende og kommende U25-ryttere. Formålet med samlingerne er at lette overgangen fra junior- og youngrider til U25, som generelt set kan være en meget svær overgang. Indsatsen de seneste to år har vist sig at give pote, og Danmark har på nuværende tidspunkt en stærk gruppe U25-ryttere, hvilket selvfølgelig giver anledning til at fortsætte det gode arbejde.

Formål:
Fokus rettes igen i 2024 fortsat mod at løfte aktiviteterne og indsatsen for aldersgruppen, og derfor inviteres der endnu en gang til observationssamlinger i december måned med henblik på at identificere og møde nuværende og kommende U25-ekvipager og deres personlige trænere.

Hvor og hvornår?

Tilmeldingsfrist: 27. november 2023

Samlingen er åben for ryttere, der:

• Er født i 1999-2004
  • Evt. er en del af bruttogruppen (dette er ikke et krav)
  • Har opnået min. 70 % i min. sværhedsgrad 5 ved B-stævner og har anlæg for øvelser på Int. II- og U25 GP-niveau. Det betyder, at det på nuværende tidspunkt ikke forventes, at ekvipagerne er fuldt ud konkurrence-forberedte til de nævnte sværhedsgrader, men at de er godt på vej.

Opfyldes kriterierne ikke helt, er egen træner meget velkommen til at kontakte holdleder Anne-Mette Binder på 25 34 99 98 eller e-mail amb@rideforbund.dk for en drøftelse af potentiale og muligheder.

Ved tilmelding skal der i bemærkninger angives ekvipagens resultater i sværhedsgrad 5. Da kontaktoplysningerne tages fra GO!-profilerne, må I gerne sikre jer, at e-mail og mobile nr. er angivet korrekt. Bemærk at egen personlig træner er meget velkommen til at tage med til samlingen.

Det er gratis at deltage, og egen træner er hjertelig velkommen til at være med.