I morgen går det løs for de første danske ryttere i Tokyo

De olympiske lege er nu skudt i gang, og allerede i morgen skal de første danske dressurryttere forsøge at imponere det stærke dommerfelt i Grand Prixens første afdeling. Først gælder det Nanna Skodborg Merrald og Blue Hors Zack og dernæst Cathrine Dufour og Bohemian. Søndag afvikles anden afdeling, og her er det Carina Cassøe Krüth og Heiline’s Dancieras tur.

New column

(Fotokredit: BESTSELLER/Lars Møller for DIF og Team Danmark - Nanna Skodborg Merrald, Cathrine Dufour, Carina Cassøe Krüth)

De danske dressurryttere har følgende starttider i Grand Prixen:

Lørdag den 24. juli:

• Kl. 10.09: Nanna Skodborg Merrald & Blue Hors Zack
  • Kl. 12.57: Cathrine Dufour & Bohemian

Søndag den 25. juli:

• Kl. 11.12: Carina Cassøe Krüth & Heiline’s Danciera

Her kan du følge rytterne live
DR2 sender live fra dressuren både lørdag og søndag i tidsrummene kl. 9.55-15.15 og kl. 10-15.15. Tirsdag afgøres holdkonkurrencen endeligt i Grand Prix Special, og onsdag rides der individuelt i Grand Prix Kür. Her er der endnu ikke offentliggjort starttider, men der vil blive sendt live fra konkurrencerne på DR1 i tidsrummene kl. 10-15.15 og kl. 10.30-14.25.