Nu kan I indstille Årets Official

Fra i dag har alle klubber under DRF mulighed for at indstille netop dén official, I mener, fortjener at få prisen som Årets Official, og der er frit valg på alle hylder ift. både discipliner og niveauer. Eneste krav er, at der er tale om en aktiv official. Hver klub må foretage én indstilling via linket nedenfor. Der er åbent for indstillinger fra den 5. januar til den 15. februar.

Indstillingen til Årets Official sker via denne online formular, som udfyldes af én repræsentant fra hver klub. Indstillingen skal indeholde en fyldestgørende begrundelse for, hvorfor netop dén official skal vinde prisen. Efter den 15. februar vil DRF’s administration i samråd med de respektive disciplinudvalg indstille en shortlist af kandidater til bestyrelsen, som på deres møde i marts vil beslutte endeligt, hvilken official, der skal modtage prisen.

Årets Official bliver kåret og hædret på det årlige Repræsentantskabsmøde, der i år finder sted den 2. april. Vi håber derfor, at mange af jer allerede nu vil sætte kryds i kalenderen, så vinderen kan blive fejret på behørig vis.