Kjeld Kirk Kristiansen udnævnt til æresmedlem

Ved et hyggeligt og nostalgisk møde, hvor der blev talt om minder fra ridesporten og udviklingen gennem de sidste 30 år, mødtes Ulf Helgstrand for nyligt med Kjeld Kirk Kristiansen for at overrække titlen som æresmedlem af Dansk Ride Forbund.

Bedre sent end aldrig” indleder formanden for Dansk Ride Forbund, Ulf Helgstrand, når snakken falder på udnævnelsen af Kjeld Kirk Kristiansen som æresmedlem. Efter en lang årrække med ihærdigt arbejde for at fremme den danske ridesport, blev Kjeld ved DRF’s repræsentantskabsmøde 2023 nemlig endelig udnævnt til æresmedlem.

Kjeld er en pioner indenfor sport og avl. Han var blandt de første, som virkelig begyndte at kæmpe for, at de danske ryttere skulle have gode heste at ride på” fortæller Ulf Helgstrand. ”Kjeld har gennem indkøb, uddannelse og avl af nogle af de bedste heste vi har, og har haft, i Danmark været en loyal støtte og primus motor indenfor ridesporten” fortsætter Ulf ”og det er bare nogle af grundende til, at han selvfølgelig udnævnes som æresmedlem”.

Du kan se en oversigt over DRF’s æresmedlemmer på rideforbundets hjemmeside her.