Hvad leder du efter?

Nu dyster hele 50 hold om finalepladserne i Agria og DRF’s VM-holdturnering

1. juni blev VM-holdturneringen skudt i gang, og allerede nu er hele 50 hold tilmeldt. Med mere end 10 måneder tilbage af turneringen, hvor nye hold løbende kan melde sig til, ser det derfor ud til, at der for alvor bliver kamp om de endelige 20 finalepladser under VM i Herning i 2022.

New column

(Billeder delt på Instagram under #vmholdturnering)

Sådan ser stillingen ud pt.
Finalen i turneringen afholdes som bekendt ved VM i Herning 2022, og for at man som hold kan kvalificere sig, skal man ligge i top-20 ved holdturneringens afslutning. Pt. ser oversigten over finalisterne således ud:

Placering Hold
19 TOJSIC
20 The Fjord Squad
20 Lurebjerggaard

Vil jeres klub afholde en kvalifikation?
Det er ganske enkelt at komme i gang, da vi fra DRF’s side gør alt forarbejdet og registrerer point efterfølgende. Alt, I skal gøre, er altså at give rytterne en rosette efter gennemført ridt. Derudover kan kvalifikationsklasserne give klubben flere starter - heriblandt nye starter, som ikke plejer at finde vej til netop jeres klub. Lyder det som noget for jeres klub, så tøv ikke med at kontakte os. Vi er altid klar på at hjælpe, hvad enten det gælder, hvilke klasser, der skal være kvalifikation i, logistik i forhold til planlægning eller noget helt tredje. Læs meget mere om turneringen og mulighederne her.