Nyt certifikat-klistermærke skal pryde passene hos færdigmålte ponyer i FEI-regi – sådan får du fat i dit

Som noget nyt udsteder FEI nu permanente målingscertifikater til alle ponyer, som er færdigmålte i FEI-regi i 2017, 2018 og 2019. Certifikatet har form af et klistermærke, som skal indsættes i ponyens hestepas, og på den måde er det let at konstatere, om en pony er færdigmålt eller ej. DRF administrerer certifikaterne i Danmark, og herunder kan du læse mere om, hvordan du får sat certifikatet i din ponys pas.

Besøg os i Brøndby eller send passet med posten
Som altid er det muligt at booke en tid til at komme forbi vores kontor i Brøndby og få ordnet passet med det samme, og det er ligeledes muligt at sende passet til os med posten, hvorefter vi ordner det og sender det retur igen med posten. Ønsker du at booke en tid, så send Elitekoordinator Michelle Kjær Petersen en mail på elite@rideforbund.dk.

Mød os ved Agria DRF-mesterskaberne i spring, dressur og military
Har du ikke mulighed for at komme til os, eller synes du ikke, du kan undvære passet, mens det sendes frem og tilbage med posten, så vil repræsentanter fra DRF’s Eliteafdeling være fysisk til stede ved Agria DRF-mesterskaberne i både spring, dressur og military. Ved disse stævner indleveres ponyens pas i sekretariatet ved ankomst til stævnepladsen, og vi vil herefter sørge for at indsætte, stemple og underskrive certifikat-klistermærket i alle de relevante pas, mens de opbevares i sekretariatet. Deltager du ikke i stævnet, har du stadig mulighed for at møde op og få sat certifikatet i din ponys pas – i dette tilfælde opfordrer vi dog til at sende en mail i forvejen på elite@rideforbund.dk, så vi ikke risikerer at samle for mange mennesker. Vi har naturligvis clearet set-uppet med de pågældende stævnearrangører, som sørger for afskærmning, sprit osv., så vi ikke går på kompromis med sikkerheden.

I første omgang vil Eliteafdelingen være til stede ved de tre nedenstående stævner:

Agria DRF Mesterskaberne i spring for Pony og Children
Sted: Sportsrideklubben - Bernstorffsparken, Bernstorffsvej 199, 2920 Charlottenlund.
Dato: Fredag den 14. august 2020
Tidsrum: ca. kl.15:00 – 18:00 (afhængig af tidsplanen, så hold øje med Equipe)

Agria DRF Mesterskaberne i dressur for Pony
Sted: Hovgaard Rideklub, Oluf Ringsvej 18, 5881 Skårup Fyn
Dato: fredag den 14. august 2020
Tidsrum: kl.13:00 – 16 :00

Agria DRF Mesterskaberne i military for pony
Sted: Bernstorffsparken, Bernstorffsvej 199, 2920 Charlottenlund.
Dato: Fredag den 25. september 2020
Tidsrum: ca. fra kl.14:00-16:00 (afhængig af tidsplanen, så hold øje med Equipe)

Er du i tvivl om, hvorvidt din pony tidligere er officielt målt, eller har du andre spørgsmål relateret til emnet, er du meget velkommen til at sende en mail til elite@rideforbund.dk.