Hvad leder du efter?

Disse ryttere har fået plads på DRF og Agria Ponycamp 2023

Hele 117 ansøgninger fik vi til de to camps i hhv. øst og vest der udgør årets DRF og Agria Ponycamp. Nu er deltagerne udvalgt, og de kan se frem til at dele den unikke oplevelse med hver deres heldige ven. Stort tillykke med pladsen, vi glæder os til nogle sjove og lærerige dage!

Spændende program
Igen i år er programmet spækket med sjove og lærerige indslag, når vi bl.a. får besøg af en dyrlæge, der skal lære os om førstehjælp til hesten, vi skal dyrke rytterfitness, vi får tips og tricks fra grooms, og så skal vi selvfølgelig også ride både dressur- og springundervisning.

Og rytterne er bestemt ikke de eneste, der glæder sig til dette års camp. ”Det er simpelthen fantastisk at se så stor glæde, når ponyrytterne ankommer med deres ponyer, der alle er klar til en hel weekend i det bedste selskab med andre ponyryttere,” fortæller salgsleder hos Agria Dyreforsikring Angelique Kaaterud og fortsætter: ”Det er virkelig en unik oplevelse for dem, og deltagerne fra tidligere år har været meget taknemmelige, hvor flere fortæller, at DRF og Agria Ponycamp har gjort en stor forskel for dem. Det vidner om konceptets værdi – at campen er et initiativ, der bidrager positivt til et stærkt fællesskab, og børnene lærer en hel masse fra hinanden – og det er jo bare skønt!”.

Disse ryttere har fået plads på DRF og Agria Ponycamp 2023

Der er en ekstra deltager i vest, da to af de udvalgte ryttere har valgt hinanden, og vi derfor har valgt en ekstra rytter.

Deltagere i øst:

• Alberte Warner Hoffmann Larsen
  • Anna Reynberg Olsen
  • Karen Kærsgaard
  • Camilla Sørensen
  • Elisa Rybøl Jørgensen
  • Laura Lynge Johansson
  • Luna-Maria Isabel Schmidt-Petersen
  • Anna-Olivia Sylow
  • Merle Thyme Falck
  • Michala Præst Petersen
  • Emma Ellinghart (vundet via Agria Ponyklub)
  • Mathilde Marker (vundet via Agria Ponyklub)

Deltagere i vest:

• Sigrid Asta Gunnersen
  • Caroline Riddersholm Lauridsen
  • Freja Fanøe Rehmeier
  • Hannah Nørup Schmidt
  • Siff Scheel Andersen
  • Malou Ravn Gorgulla Nielsen
  • Sally Vivian Kaldahl Danielsen
  • Victoria Duun Vissing Andersen
  • Annika Gammelgaard Dinesen
  • Sara Søndergård Hendriksen
  • Vegas Kerdil-Fraser
  • Elisa Thermann (vundet via Agria Ponyklub)
  • Caya Jakobsen (vundet via Agria Ponyklub)

Alle ryttere har fået besked og godkendt, at vi offentliggør deres navne.

Deltagerne er kontaktet direkte, det vil sige, har du ikke modtaget en besked fra os, er du desværre ikke en af de udvalgte, men vi siger stort tak for de mange gode ansøgningsvideoer.