Nu kan du melde til finalen i Pavo og DRF’s Championater for unge heste

Den 24. til 27. august er Stutteri Ask klar til at holde et brag af en finale, når vinderne for 4-, 5-, 6-, 7- og 8-års hestene skal findes i Pavo og DRF’s Championater for unge heste i springning. Er din hest kvalificeret, kan du nu tilmelde finalen, hvor det også er muligt at vinde en plads ved UVM i Zangersheide.

Som noget nyt er der i år indført B-finaler for alle årgange, og derfor er alle ekvipager sikret tre starter ved finalestævnet. Derudover er der også fra i år indført championat for 7-8 års hestene ved finalestævnet, og udover championatsklasserne har Stutteri Ask tilføjet en XL-Tour til stævnet, så der bliver godt gang i den på Stutteri Ask hele weekenden i slutningen af august.

Er din hest kvalificeret, kan du nu tilmelde finalen lige her. Vær obs på, at sidste tilmelding allerede er den 14 august 2023.

Kom til UVM i Zangersheide
Til finalestævnet vil der, i samarbejde med Dansk Varmblod, blive uddelt én billet til UVM i Zangersheide til den bedst placerede 5-, 6- og 7-års DV-hest i finalerne. Som noget nyt vil der i år også blive uddelt wildcards til de to bedste heste, der er registreret i andre forbund end DV.