DM i springning hos Absolute Horses bliver uden kvalifikation i unghestechampionaterne

Når årets danske mesterskaber i springning for seniorer og Agria DRF-mesterskaberne for U18 og U21 finder sted fra den 20.-23. august, var det oprindeligt planen, at der også skulle have været afviklet en kvalifikation i Pavo og Dansk Ride Forbunds championater for ungheste. For at sikre det bedst mulige DM-stævne under de nuværende corona-relaterede restriktioner har det dog desværre været nødvendigt at finde en ny termin til kvalifikationen. Læs mere nedenfor.

"Vi har desværre været nødt til at aflyse vores kvalifikation for de unge springheste, og det er vi naturligvis ærgerlige over. Under de nuværende omstændigheder er vi begrænsede af de gældende forsamlingsrestriktioner, så vi fokuserer i stedet på at skabe et fantastisk DM," siger Christian Schou fra Absolute Horses.

På nuværende tidspunkt er den nye termin for kvalifikationen endnu ikke fastlagt, men den vil naturligvis blive offentliggjort her på siden, så snart den er klar.