DRF’s ærestegnsmodtagere blev fejret med manér

Torsdag den 19. august var de 11 modtagere af Dansk Ride Forbunds ærestegn i 2019 og 2020 inviteret til frokost i selskab med DRF’s bestyrelse. Under normale omstændigheder uddeles ærestegnene fysisk på det årlige repræsentantskabsmøde, men grundet corona blev mødet afholdt online i både 2020 og 2021, og derfor var modtagerne i stedet inviteret til en hyggelig eftermiddag på Sortebro Kro i Odense.

New column

(Fra venstre: Hanni Toosbuy Kasprzak, Jørn W. Jørgensen, Jørgen Dreier, Marianne Søderlund, Ulf Helgstrand, Jette Dreier, Bent Schultz, Kirsten Søgaard, Lis Mølholm Juul og Britha Skov Jensen)

Under frokosten fik modtagerne overrakt deres ærestegn, ligesom de fik rig mulighed for at udveksle erfaringer og historier med hinanden. Formand Ulf Helgstrand overrakte personligt hvert enkelt ærestegn sammen med en lille tale og en flot buket blomster, og selvom der var skruet ned for kram og håndtryk, var begejstringen og taknemmeligheden ikke til at tage fejl af.

Endnu en gang stort tillykke og tusind tak til modtagerne:

• Anne Birgitte Gammeljord
  • Bent Schultz
  • Britha Skov Jensen
  • Dorte Paludan
  • Hanni Toosbuy Kasprzak
  • Jette Dreier
  • Jørgen Dreier
  • Jørn W. Jørgensen
  • Kirsten Søgaard
  • Lis Mølholm Juul
  • Marianne Søderlund

Husk, at du kan læse portrætter af alle ærestegnsmodtagerne her.