DRF søger arrangør til B-stævne i uge 35

Har din klub tid, lyst og kræfter til at afvikle et B-stævne i uge 35 – enten i både spring og dressur eller i blot en af disciplinerne? DRF søger netop nu en eller to dygtige stævnearrangører, som bl.a. kan varetage afviklingen af spændende kvalifikationsrunder i vores turneringer i uge 35 – og meget gerne i Jylland.

B-stævnet i dressur indebærer afvikling af en championats-kvalifikation samt en kvalifikationsrunde af den traditionsrige Bundgaard Byg Cup. Her er det vigtigt, at stævnearrangøren er opmærksom på, at Bundgaard Byg Cup afvikles i en kür-klasse på dag to.

B-stævnet i springning indebærer afvikling af en afdeling af Walber Cup, som er kvalifikationsstævnerne for Agria DRF-mesterskab for klubhold.

Af hensyn til fordelingen af DRF’s turneringer og championater, vil jyske stævnearrangører blive prioriteret. Alle er dog velkomne til at søge.

For at komme i betragtning til stævnerne, skal klubben sende en mail til Klub- og Sportschef, Anne Silfwander, på asi@rideforbund.dk hurtigst muligt og senest søndag den 12. maj 2024.  Herefter vil vi, sammen med de to disciplinudvalg, nøje gennemgå de indkomne ansøgninger og hurtigst muligt gå i dialog med den eller de mulige stævnearrangører.