Hvad leder du efter?

Nyheder

Mustang Trailers overtager tøjlerne fra Nord-Vest Box på den populære springturnering

Fremadrettet er det Mustang Trailers, der vil stå bag den populære turnering for ponyspringryttere i alle tre kategorier, der afvikles i LA og MB. Cuppen afvikles efter samme koncept som hidtil med kvalifikationer ved C-stævner over hele landet.

Mustang Cup er for ponyspringryttere på kat. III, kat II og kat. I ponyer. Turneringen er åben for ryttere, der er kvalificerede til at ride LA og MB ved C-stævner, og som max er rytterkategori 4 ved turneringens start. Ekvipagerne opnår point ved udvalgte C-stævner på tværs af hele landet, og ekvipagerne med flest point mødes ved finalen.

Mustang Trailers glæder sig til at komme i gang og vil være til stede ved alle stævnerne
Morten Borella, adm. direktør i Mustang Trailers Aps udtaler om samarbejdet: Vi er glade for, efter vores køb og overtagelse, at vores første år med Mustang Trailers er gået over al forventning. Vi har i den tid ledt efter den helt rigtige samarbejdspartner, og det synes vi klart, vi nu har fået i Dansk Ride Forbund. Vi føler, vi lander det rigtige sted med vores sponsorat og med Mustang Cup. Cuppen fungerer rigtigt godt ind i vores strategi og ønske om også at støtte op omkring sporten, og vi sætter stor pris på, at Mustang Cup er med til at udvikle sporten, og at den rammer så bredt, som den gør. Vi glæder os meget til at komme i gang og til at være til stede til alle stævnerne, hvor vi vil være repræsenteret med vores Mustang-ambassadører, trailere og stande.”

DRF ser frem til samarbejdet
Også hos Dansk Ride Forbund er der glæde over, at turneringen for ponyspringrytterne kan fortsætte uforandret. Jakob Leth, formand for Springudvalget, udtaler i den forbindelse: ”Springudvalget byder Mustang velkommen som sponsor for en af de meste succesrige turneringer, vi har haft i ponyspringning. Det er vigtigt, at vi kan fortsætte med at udvikle de yngste ryttere. Det gør Mustang Cup på bedste vis, og vi ser frem til et mangeårigt samarbejde.”

Direktør i Dansk Ride Forbund, Morten Schram Rodtwitt, stemmer i: ”Mustang Cup er både en populær og relevant turnering, fordi den fungerer rigtig godt som et led i de yngste rytteres udvikling i springsporten, og mange af landets dygtigste ponyspringryttere, der nu rider på allerhøjeste plan, har haft stor glæde af turneringen gennem årene. Dansk Ride Forbund vil gerne takke Nord-Vest Box for det mangeårige gode samarbejde om cuppen indtil nu, og fremadrettet glæder vi os over, at vi kan fortsætte med at afvikle den populære turnering i tæt samarbejde med Mustang Trailers.”

Se mere om Mustang Trailers på Instagram & Facebook

Læs mere om Mustang Cup her.