Lær bestyrelseskandidaterne bedre at kende

Onsdag den 20. marts 2024 inviterer distrikterne under DRF klubberne til et præsentationsmøde med mange af de 11 kandidater, som stiller op til de ledige poster i DRF’s bestyrelse. På mødet får kandidaterne mulighed for at besvare spørgsmål om væsentlige emner.

Mødet foregår på Elleslettegård i Vedbæk, hvor der er et begrænset antal pladser til fysisk fremmøde – derfor vil Zibrasport sørge for, at mødet livestreames via DRF’s facebookside, så alle får mulighed for at følge med. Det er muligt for klubber i hele Danmark at tilmelde sig med 1-2 deltagere. Pladserne reserveres efter først til mølle-princippet.

Har du et spørgsmål, du gerne vil have svar på?
Send gerne klubbens spørgsmål til klubbens distriktsformand. Du finder mailadresser og kontaktinformationer her. Spørgsmålene bliver grupperet og der opfordres til, at spørgsmålene byder ind til ja/nej-svar eller korte svar, så der er mulighed for at få besvaret så mange spørgsmål som muligt i løbet af mødet.

Anne Birgitte Gammeljord de Jonquieres er aftenens ordstyrer og sørger for at holde kandidaterne på sporet, samt at alle bliver hørt.

Tilmelding foregår via link, som alle klubber har modtaget via mail fra sit respektive distrikt. Har I ikke modtaget link til tilmelding, kan I tilmelde jer her.
Tid: 18.30 -
Adresse: Gøngehusvej 162, 2950 Vedbæk