Er du den nye landstræner i dressur for de unge ryttere?

Interessen for stillingen som landstræner for de unge dressurryttere i kategorierne junior-, young- og 25-ryttere har været stor og i den forbindelse, er der opstået en række spørgsmål, der går igen. Læs med her og få svar på de mest stillede spørgsmål og se, hvornår sidste chance for at sende en ansøgning er.

Må man træne bruttogrupperyttere?
Ja, det må du gerne.

Må man anvise heste til sine bruttogrupperyttere?
Ja, det må du gerne, men du må ikke være økonomisk involveret i handlen af hesten.

Må man samarbejde med bruttogrupperyttere eller deres familier?
Nej, som landstræner i DRF må du ikke indgå i økonomiske samarbejdsrelationer eller -former med ryttere udpeget til egen eller egne bruttogrupper, eller med deres familie.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anne-Mette Binder på tlf. +45 25 34 99 98 eller via mail: amb@rideforbund.dk

Send din ansøgning til job@rideforbund.dk senest den 20. november 2023.
Du kan læse mere om stillingen lige her.