Velkommen til det nye rideforbund.dk

Så er vi i luften med vores nye hjemmeside, hvor vi har kombineret det gamle rideforbund.dk med alle funktionerne fra stævne- og aktivitetsportalen DRF Go! Nu skal du altså kun besøge én side, uanset om du skal købe licens, melde til stævne, læse om klubdrift, se vores bruttogrupper, finde en DRF-medarbejder osv. Målet har været at gøre siden, informationerne og funktionerne så let tilgængelige som muligt, og vi håber, at I vil tage godt imod den.

Som det er med alt nyt, kan der være brug for småjusteringer løbende. Er der noget, du savner eller mangler, er du derfor mere end velkommen til at sende en mail til kommunikation@rideforbund.dk, så vi kan sørge for, at siden fungerer så optimalt som muligt.