Skitserne til dressurprogrammerne vender tilbage

DRF Dressur App har været ude af drift i en længere periode og vil ikke komme tilbage i drift igen. Appen udgår og DRF lancerer i dag en ny løsning, så du igen kan erhverve dig baneskitserne til vores dressurprogrammer.

Her finder du dressurprogrammerne
Fremover kan du finde baneskitserne til dressurprogrammerne på Rideforbund.dk, sådan at du nu har det hele samlet ét sted.

Sådan fungerer løsningen
Det er ikke muligt at overføre køb fra appen til hjemmesiden. Den nye løsning er en abonnementsløsning, sådan at man, når man abonnerer, altid har de seneste nye og opdaterede programmer lige ved hånden. På sigt er det DRF's ønske at udvikle mere indhold til baneskitserne, herunder indhold til flere forskellige discipliner.

Sådan køber du programmerne
Abonnementet til dressurprogrammerne køber du på din GO!-profil på Rideforbund.dk. Det gør du ved at logge ind oppe i højre hjørne, hvorefter du klikker på din profil og herefter på "Mine oplysninger". Her kan du lægge baneskitserne i kurven og gennemføre købet. Når du har købt baneskitserne, vil de være tilgængelige på din profil.

149 kr. om året for samtlige dressurprogrammer
Abonnementet koster 149 kr. om året, og her får du adgang til samtlige dressurprogrammer fra LD1 til MA2. Fra købsdatoen har du adgang til programmerne indeværende måned og 11 måneder frem. Abonnementet fornyes ikke automatisk.

Du kan finde handelsbetingelserne for DRF's tidligere app "DRF Dressur App" her.