Dansk Ride Forbund søger nye udvalgsmedlemmer

Har du lyst til at sætte dit præg på dansk ridesport? Være med til at udvikle og drive vores frivillige udvalg? Så er det nu, du skal sende en ansøgning - der er nemlig intet mindre end 10 ledige udvalgsposter i spil. Som udvalgsmedlem indgår du på lige fod med de øvrige udvalgsmedlemmer, hvor alle har hver deres ansvarsområde.

Som udvalgsmedlem er det vigtigt, at du har et stort kendskab til og interesse for ridesporten. Vi forventer, at du er fleksibel, da en del af arbejdet ligger om aftenen og i weekender. Som person er du selvstændig og struktureret med en positiv tilgang til samarbejde. Du vil nemlig komme til at arbejde tæt sammen med DRF’s administration, rideklubber, stævnearrangører, ryttere og officials.

Du kan læse mere om stillingerne på Dansk Ride Forbunds hjemmeside lige her.