Her er Fælles Bestemmelser og de første disciplinreglementer for 2022

Vi har netop offentliggjort de nye Fælles Bestemmelser for 2022 samt disciplinafsnittene for spring, dressur, voltigering, distance og multisport (tidligere bredde). Reglementerne for military og para kommer efter årsskiftet. Som følge af de nye reglementer inviterer vi til spørgetimer via Teams, hvilket du kan læse meget mere om herunder.

I løbet af året har der været mulighed for at indsende forslag til rettelser i de forskellige reglementer, hvilket har været flittigt benyttet, og vi takker for den store interesse. Reglementerne er som tidligere lagt op i to versioner - én med synlige rettelser og én uden synlige rettelser.

Du finder de nye reglementer her.

Spørgetime
Som noget nyt vil vi i den kommende tid tilbyde spørgetimer via Teams, hvor interesserede har mulighed for at stille spørgsmål og få uddybet punkter i reglementerne.

Spørgetimerne afholdes mandag den 13. og torsdag den 16. december på følgende tidspunkter:

• Fælles Bestemmelser: Kl. 17:30 – 18:30
  • Dressur: Kl. 18:30 - 19:30
  • Spring: Kl. 19:30 - 20:30

Tilmelding er påkrævet og sker her - ved eventuelle udfordringer med tilmelding er du altid velkommen til at kontakte os på go@rideforbund.dk.

Kan du ikke deltage i vores spørgetimer, men sidder med spørgsmål til noget i reglementet, er du altid velkommen til at kontakte os. Find vores kontaktinformationer her.

Spørgetimer for de øvrige disciplinafsnit er også på trapperne.