Hvad leder du efter?

Ridesport

Alulette og DRF MultiCup

Alulette og DRF MultiCup er en turnering i Forhindringsbane og Ponygames, hvor man starter for sit hold. Ponygames afvikles for par og Forhindringsbane afvikles individuelt. Holdet består af et selvbestemt antal medlemmer fra samme klub.

Formålet med cuppen er at introducere rytterne til Multisportens aktiviteter. Alulette og DRF MultiCup vindes af den klub, der efter turneringens afslutning har opnået flest point i hvert område.

Alulette og DRF MultiCup løber fra 1.juli 2023 til 1.maj 2024.

Tilmeld din klub her

Bestemmelser
Bestemmelser for Alulette og DRF MultiCup

Læs mere om de enkelte aktiviteter her

Indberetning af resultater
Dokument til indberetning af resultater

Løbende Resultater
Oversigt over resultater

Præmier
Vi er fantastisk glade for, at Alulette sponsorerer flotte præmier til de tre bedste placerede hold i hvert område. 1. pladsen vinder et gavekort til en værdi af 3000 kroner, 2. pladsen vinder et gavekort til en værdi af 2000 kroner og 3. pladsen vinder et gavekort til en værdi af 1000 kroner. Alle gavekort er til Alulettes webshop. Hos Alulette findes Danmarks største udvalg af godkendt ponygamesudstyr, også kaldet Mounted Games. Ponygamesudstyret findes både enkeltvis og som komplette sæt, med alt hvad der hører sig til for at komme i gang med multisport. Se det store udvalg på alulette.dk.

Oversigt over tilmeldete hold

Tilmeldte klubber Område