DRF

CATAGO via Eldorado

Dansk Ride Forbund og Eldorado – herunder CATAGO – udvider samarbejdet

Fra 2024 er Eldorado ikke længere blot sponsor men nu også hovedsponsor for Dansk Ride Forbund. Samarbejdet mellem Eldorado og DRF har været et succesfuldt, fast element i mere end 10 år, og derfor er det både logisk og naturligt, ikke kun at fortsætte, men at udvikle dette.

Med et fælles værdisæt og dedikerede interessenter på begge sider af aftalen glæder det Dansk Ride Forbund og Eldorado at fortælle, at vi fra 2024 til og med 2027 har indgået en ny sponsoraftale. Det betyder, at samarbejdet mellem Eldorado og Dansk Ride Forbund både udvides og udvikles. Det kommer blandt andet til udtryk i en CATAGO-landsholdskollektion hvor omdrejningspunktet for designet er inklusion og ultimativ komfort for øget præstation.

Læs mere om Eldorado og DRF's samarbejde og den nye landsholdskollektion her.

Eldorado Gruppen beskæftiger godt 80 medarbejdere inklusiv fabrikken Akvastabil. Firmaet leverer ugentlig varer til alle sine forhandlere i Danmark, Sverige, Norge og Nordtyskland (til og med Hamborg).  AkvaStabil’s produkter sælges til 42 lande verden over fra Australien i syd til Grønland i nord.

Eldorados gruppe af virksomheder forhandler i dag godt 13.000 produkter til hobby og kæledyr samt til hest og rytter.

CATAGO Equestrian
CATAGO Equestrian er Eldorados eget produktions brand. Hos CATAGO Equestrian udvikles alle produkter med det formål, at give hesten maksimal komfort og beskyttelse. CATAGO Equestrian henvender sig til den kvalitetsbevidste rytter og alle produkter skabes ud fra 4 fokusområder; komfort, funktionalitet, kvalitet og stil. Få flere informationer omkring CATAGO Equestrian her.

Eller besøg Eldorado på www.eldorado.dk