Her finder du den seneste information fra DRF omkring COVID-19.

Vi får rigtig mange spørgsmål til, hvordan de gældende love og restriktioner skal forstås og efterleves i praksis, og derfor har vi udarbejdet  'svar på jeres oftest stillede spørgsmål', som løbende vil blive opdateret, når der kommer nye udmeldinger eller præciseringer fra DIF eller Kulturministeriet.

Læs den senest opdaterede version af 'svar på jeres oftest stillede spørgsmål her.

Vi opfordrer til, at man læser alle spørgsmål og svar grundigt igennem, da flere af dem hænger sammen. Som altid er I mere end velkomne til at kontakte os, hvis I har yderligere spørgsmål eller har brug for sparring/vejledning – vi sidder klar til at hjælpe jer.

Det er stadig vigtigt for os at understrege, at det ikke er DRF, der beslutter, hvilke restriktioner, der gælder hvornår – vi formidler blot vores faglige vurdering af de udmeldinger og informationer, der kommer fra myndighederne i form af forordninger og bekendtgørelser, og vi har desværre ikke mere direkte adgang til disse end resten af samfundet. Derfor har vi ikke mulighed for at komme med udmeldinger helt så hurtigt, som der uden tvivl er behov for dem, men I skal vide, at vi arbejder så hurtigt vi kan.

Udover vores 'svar på jeres oftest stillede spørgsmål opfordrer vi alle til at læse Kulturministeriets opdaterede retningslinjer for både indendørs- og udendørsidræt her:

- Retningslinjer for indendørsidræt pr. 23/10-2020
- Retningslinker for udendørsidræt pr. 23/10-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -