Opret stævne

Nedenfor finder du en kort vejledning til oprettelse af stævner på DRF Go!

Sådan opretter du et stævne
Log ind på DRF Go! med rideklubbens login.

Opret stævne
Klik på "Opret stævnetermin" i menuen til venstre.
Her udfylder du alle de basale informationer om dit stævne, hvorefter du ansøger om terminen. Terminen skal godkendes, før du kan lægge klasser på dit stævne.
- Ved E-, D- og C-stævner er det dit distrikts frivillige stævnekoordinator, der godkender terminen.
- Ved B-, A-, military- og distancestævner er det en frivillig fra Dansk Ride Forbunds disciplinudvalg, der godkender terminen.
Det er forskelligt, hvor ofte de frivillige godkender terminer. Du kan finde en oversigt over de frivillige inde på DRF Go! under "Distrikter" og "Udvalg".
Det er vigtigt, at du ikke søger flere gange om det samme stævne - bliver du utålmodig, så kontakt distriktet eller udvalget.

Påfør klasser
Når terminen er godkendt, vil den ligge under "Godkendte stævneterminer", hvorefter du kan påføre klasser. Hvis du har brug for hjælp, kan du spørge distriktet eller udvalget. I dagtimerne kan du også kontakte Dansk Ride Forbunds administration på go@rideforbund.dk.

Godkendelse
Når du er færdig med at oprette klasser, skal du ansøge om godkendelse - dette step kaldes at ansøge propositioner. Når distriktet/udvalget har godkendt propositionerne, kan rytterne melde til.
Hvis det viser sig, at der er fejl i noget vedr. stævnet, når propositionerne ER godkendt, skal du kontakte DRF Go! support på go@rideforbund.dk. Bemærk at egentlige ændringer skal du havde spurgt distriktet om tilladelse til, før DRF Go! support kan lave rettelser. Grunden til at du og distriktet/udvalget ikke bare kan rette selv er, at der efter godkendelse af propositionerne kan ske betalinger til stævnet, og så er der nødt til at være en sikkerhedsprocedure omkring rettelserne.

Betalinger for onlinetilmeldinger
Vi udbetaler penge for onlinetilmeldinger hver onsdag, medmindre helligdage/ferier gør at dette ikke er hensigtsmæssigt. I så fald sender vi en mail til de stævner, der måtte påvirkes. Vi mailer altid til kontaktpersonen ved stævnet.