Stævnedeltagelse internationalt

Herunder findes informationer om start ved internationale stævner.

Ved ønske om at starte internationale stævner kontakt voltigering@rideforbund.dk

Deltagelse i CVI stævner 2018:

Sportsplaner
Sportsplan 2018

Tilmeldingsblanketter til CVI-stævner
Finder du under Materiale til download

Guide til tilmelding til internationale stævner:
Læs altid propositionerne til stævnet, inden du udfylder tilmeldingen. Propositionerne kan findes på FEI's hjemmeside www.fei.org under events - FEI online calendar.

Vær opmærksom på, at der skal indsendes tilmeldingsblanket til både nominated entry og definite entry. Der kan godt laves ændringer efter nominated entry men ikke efter definite entry. Efter definite entry er betaling mv. desuden bindende for udøveren.

Udfyld tilmeldingsblanketten (se link ovenfor)

Du kan finde dit FEI nummer på www.data.fei.org (det kræver ikke log-in). Hvis du ikke har et FEI nummer eller hvis du er i tvivl, så giv DRF besked i god tid på voltigering@rideforbund.dk. Notér dit fulde navn, fødselsdato og mailadresse, så bliver du oprettet i FEI. Lad være med at skrive andre folks FEI-nummer på tilmeldingsblanketten i stedet eller dansk licensnummer, det kan ikke bruges og skaber unødvendigt ekstraarbejde ved tilmelding samt risiko for fejltilmeldinger!

Du kan også finde hestens FEI nummer på hjemmesiden. Hvis ikke hesten tidligere har startet FEI stævner eller har FEI pas, så vil den blive oprettet i forbindelse med udstedelse af FEI pas.

Det er gratis at blive oprettet i FEI. Men husk, at du skal have betalt din nationale licens inden start ved internationale stævner.

Når tilmeldingsblanketten er korrekt udfyldt, sendes den til voltigering@rideforbund.dk. Den skal sendes i Word-format, så der kan rettes i den, hvis der er fejl. Så send ikke som pdf. HUSK at sende tilmeldingsblanketten i god tid inden tilmeldingsfrist.

Hvis du er i tvivl om noget, så spørg i god tid før tilmeldingsfrist.

Husk, at tjekke om hesten har FEI pas samt om det er opdateret. Spørgsmål vedr. FEI pas kan stilles til feipas@rideforbund.dk. Der kan godt være et par ugers leveringstid på FEI pas, så send det til DRF i god tid. Husk, at FEI passet skal købes/fornys via DRF GO, før du sender det ind.
Det er desuden dit eget ansvar, at hesten er korrekt vaccineret, også tilbage i tiden.