Dressur App

I samarbejde med Sydbank og Dressurens Venner lancerede vi i sommeren 2014 vores Dressur App.

Dressur App’en er et moderne redskab, som vi har udviklet til gavn for både ryttere, trænere, stævnearrangører, dommere mfl. Udover at rumme digitale versioner af vores dressurprogrammer giver App’en dig også få en overskuelig oversigt over reglementeret udstyr, huskeliste, gode tips til stævner, reglementet mm. App’en er baseret på en nem og tilgængelig teknologi, der kan være med til at skabe større kendskab til dressursporten.

Dressur App’en erstatter de gammeldags dressurskitser på papir, som I kunne købe gennem vores webshop.

Du kan downloade App’en gratis, og de første to pakker (LD 1 & LD 2) er også gratis. Efterfølgende er priserne fra 19,- kr. pr. pakke, og alle pakker fås til en særpris på 299,- kr.
Vi vil løbende lave opdateringer og videreudvikling Dressur App’en, så den altid er opdateret ift. dressurens udvikling.

B2B:
Ønsker du at blive annoncør på Dressur App’en, skal du kontakte Dansk Ride Forbund e-mail info@rideforbund.dk.

Se også mere her.