DRF Dressur

DRF Dressur er Dansk Ride Forbunds officielle dressur-app.

DRF Dressur app’en er et moderne redskab - udviklet til gavn for både ryttere, trænere, stævnearrangører, dommere mfl. Udover at rumme digitale versioner af vores dressurprogrammer giver app’en dig også en overskuelig oversigt over Dansk Ride Forbunds dressur- og militaryreglementer samt Fælles Bestemmelser, og derudover giver den også adgang til både DRF Go! og Live. App’en er baseret på en nem og tilgængelig teknologi, der kan være med til at skabe større kendskab til dressursporten.

Du kan downloade app’en gratis, og de første to pakker (LD 1 & LD 2) er ligeledes gratis. Efterfølgende er priserne fra 19,- kr. pr. pakke, og alle pakker fås til 299,- kr.

Hent app'en til iOS her.
Hent app'en til Android her.

B2B:
Ønsker du at blive annoncør på App’en, skal du kontakte Dansk Ride Forbund på e-mail kommerciel@rideforbund.dk.

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -