DRF ForhindringsCup for voksne

DRF forhindringsCup for voksne er en cup målrettet voksne ryttere, hvor samarbejde mellem hest og rytter, tillid og lydighed er i højsædet.
DRF ønsker at tilbyde en Cup til alle vores voksne ryttere, som ikke nødvendigvis tiltrækkes af spring og dressur, men stadig motiveres af konkurrence og ønsker at komme ud og prøve sig selv og sin hest af i uvante omgivelser. Omdrejningspunktet for DRF forhindringsCup for voksne er, at der skal være plads til alle, det skal være nemt og tilgængeligt, men med et eksisterende konkurrenceelement.
Med cuppen ønsker DRF desuden at skabe et miljø, hvor voksne ryttere kan mødes med ligesindede, og hvor aktiviteterne på dagen, er målrettet lige præcis dem.

Her på siden finder du al information omkring DRF ForhindringsCup for voksne både for ryttere og stævnearrangører.

Bestemmelser

Afvikling og bedømmelse

Forhindringer

Eksempel på forhindringsbane (Uøvet)