Breddeaktiviteter

Hvad er Breddeaktiviteter?
Breddieaktiviteter er forskellige aktiviteter hvor der ofte rides i hold. Alle kan deltage uanset hvilken hest man rider på. Du finder her et utal af discipliner/aktiviteter som både kan bruges til konkurrence og til læring i elevskolen. Alle disse discipliner/aktiviteter er både sjove og udviklende for rytteren & hesten.

DRF turnering i Breddeaktiviteter:

DRF Elevskole Cup - Præsenteret af Equitour Aalborg

Breddestævner:
Alle klubber kan udskrive stævner samt klasser i disse breddediscipliner/aktiviteter. Fordelene ved at afholde denne type klasser/stævner er, at det ikke kræver rytterlicens. Stævnerne kan på DRF Go! på lige fod med de øvrige discipliner.

Under hver af aktiviteterne, turnering & stævner finder du information, programmer samt beskrivelser m.m.

For spørgsmål m.m. er du/I meget velkomne til at kontakte Dansk Ride Forbund eller Breddeaktivitetudvalget

Rytterlicens

Hestepas

Tlf. 4326 28 28