Dansk Erhverv

Alle klubber der er medlem af Dansk Ride Forbund, kan få et Full-service medlemskab af Dansk Erhverv til favorabel pris. Er det tid til at få tjekket klubbens kontrakter eller ønsker i råd og vejledning i forhold til personalemæssige forhold? Så kan et medlemskab være relevant.

Dansk Ride Forbund har indgået aftale med Dansk Erhverv, der sikrer, at forbundets medlemsklubber kan tegne et medlemskab af Dansk Erhverv til den yderst favorable pris 1.250 kr. pr. år (fra 1.1.2018 1.375 kr. pr. år inkl. moms). Medlemskabet giver fri adgang til samtlige af Dansk Erhvervs medlemsservices (Full-service medlemskab.

Hvad får I for medlemsskabet?

• Fri advokatbistand om:
    • Personalemæssige forhold (ansættelse, sygdom, arbejdstider mv.)
    • Erhvervsjuridiske forhold (kontrakter, leverandørforhold, reklamationer, markedsføringsret mv.)
  • Rådgivning og bistand om:
    • Arbejdsmiljø
    • Miljø
    • CSR (social ansvarlighed)
  • Adgang til:
    • Dansk Erhvervs netværk
    • Dansk Erhvervs informationer
    • Dansk Erhvervs møder, seminarer og events

Medlemskab hvorfor?

Hvornår er en kontrakt god nok? Hvordan håndteres sygefravær og det med ansatte? Det er ikke altid at en klubbestyrelse har den nødvendige viden, til at gennemskue alle de juridiske forhold, som kan komme i spil ved drift af en klub. Laves der fodfejl, kan det gå hen og blive dyrt for klubben. Dansk Erhverv kan være bestyrelsens partner og give den nødvendige og specifikke rådgivning. I sidste ende kan det spare klubben for penge og bestyrelsen for hovedbrud.

Medlem hvordan?

1. Udfyld tilmeldingsblanketten her
  2. HUSK at angive ”Dansk Ride Forbund” i den rubrik, der omhandler hvorvidt I er en del af en koncern – ellers bliver klubben faktureret fuld pris
  3. Under medlemskab skal I skrive ”Full Service”