Klubdrift

Denne side er målrettet klubbestyrelser.

Dansk Ride Forbund - Klub

Her finder du informationer af relevans for klubbens bestyrelse i forbindelse med drift af en rideklub. Her er alt fra skatteregler til opstaldingskontrakter. Ønsker du at være orienteret omkring de seneste nyheder og opdateringer omkring drift af en rideklub, kan du tilmelde dig Klubnyt.

Alle klubber under Dansk Ride Forbund kan benytte vores konsulenttjeneste, der består af henholdsvis udviklingskonsulenter og klubkonsulenter. Rådgivning og/eller besøg af en af vores konsulenter er gratis. Ved et klubbesøg får klubben udleveret klubmappen, der er håndbogen til alle rideklubbers bestyrelser.

Dansk Ride Forbund har indgået en aftale med Dansk Erhverv, der sikrer, at vores medlemsklubber kan tegne et medlemskab af Dansk Erhverv til en yderst favorabel pris på 1250,- inkl. moms om året. Medlemskabet giver fri adgang til samtlige af Dansk Erhvervs medlemsservices. Herunder

• fri advokatbistand om personalemæssige forhold (ansættelse, sygdom, arbejdstid m.v.)
• fri advokatbistand om erhvervsjuridiske forhold (kontrakter, leverandørforhold, reklamationer, markedsføringsret m.v.)
• rådgivning og bistand om arbejdsmiljø
• rådgivning og bistand om miljø
• rådgivning og bistand om CSR (social ansvarlighed)
• adgang til Dansk Erhvervs netværk
• adgang til Dansk Erhvervs informationer
• adgang til Dansk Erhvervs møder, seminarer og events

Læs mere om aftalen her og medlemsskabet her.

Læs også:

Tilmeld dig nyhedsbrev