Værd at vide om klubdrift

For at gøre viden om bestyrelsesarbejde og klubdrift så let tilgængelig som muligt,
har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål, som vi får i administrationen, og du kan finde dem alle her.

Nedenfor kan du desuden se en mere detaljeret oversigt fordelt på emner, hvis du er i tvivl om, hvor du skal finde netop dén information, du har brug for:

1. Bestyrelse
    • Generelt
    • Medlemskaber
    • Vedtægter
    • Økonomi
  2. Generalforsamling

• Indkaldelse & afholdelse
    • Roller
    • Afstemning

3. Daglig klubledelse

• Generelt
    • Ansatte
    • Opstaldning & leje af faciliteter

Finder du ikke svaret på dit spørgsmål her, kan du også søge mere specifikt i søgefunktionen øverst til højre på hjemmesiden. Skulle du mod forventning stadig være i tvivl, kan du kontakte os på klubdrift@rideforbund.dk. Vær opmærksom på, at Dansk Ride Forbund ikke kan rådgive omkring personalejuridiske problemstillinger. Her henviser vi til Dansk Erhverv, hvor klubber under DRF kan tegne et særdeles favorabelt abonnement for kun kr. 1.375 om året og få fri og ubegrænset rådgivning fra jurister.

Breddereglement

Ryttermærker

Sponsorer:                                                                                                                          -