Frivillighedstjek

Mangler din klub frivillige?

Danmarks Idræts Forbund har lavet en portal til de mere end 9.000 DIF- foreninger, der bygger på frivillig arbejdskraft. Formålet med portalen er at give dig og din forening idéer og praktiske værktøjer til at anerkende, lede, fastholde og rekruttere frivillige. Du kan f.eks. teste, hvor god din forening er til frivillighed, og du kan få praktiske værktøjer som "Beskriv opgaverne" , "Lav et årshjul" og "Håndtér konflikterne". Disse værktøjer kan hjælpe foreningen i det daglige med at skabe overblik, så der er mere tid til det, som det hele handler om- nemlig selve idrætsaktivivteten.

Har I som rideklub svært ved at rekruttere frivillige, når der skal være stævne eller arbejdsdag i klubben? eller er klubben præget af interne konflikter el. lign.? Så tag testen på siden www.frivillighedstjek.dk

Det er også muligt at hente inspiration fra forbundets frivillighedsstrategi.
Gå til "Frivillighedsstrategi"

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -