Dansk Erhverv

Er det tid til at få tjekket klubbens kontrakter igennem eller ønsker i råd og vejledning i forhold til personalemæssige forhold? Så kan et medlemskab af Dansk Erhverv være relevant.

Dansk Ride Forbund har indgået aftale med Dansk Erhverv, der sikrer, at forbundets medlemsklubber kan tegne et medlemskab af Dansk Erhverv til den yderst favorable pris 1.375 kr. pr. år (pr. 1.1.2018 pr. år inkl. moms).

Medlemskabet giver fri adgang til samtlige af Dansk Erhvervs medlemsservices (Full-service medlemskab).

Hvad kan Dansk Erhverv?

Ved et medlemskab af Dansk Erhverv kan klubbens bestyrelse søge rådgivning om en lang række forhold, bl.a.:

• Fri advokatbistand om:
    • Personalemæssige forhold (ansættelse, opsigelser, sygdom, arbejdstider mv.)
    • Erhvervsjuridiske forhold (kontrakter, leverandørforhold, reklamationer, markedsføringsret mv.)
  • Rådgivning og bistand om:
    • Arbejdsmiljø
    • Miljø
    • CSR (social ansvarlighed)

Find Dansk Erhvervs folder her

Medlemskab hvorfor?

Hvornår er en kontrakt god nok? Hvordan håndteres sygefravær og det med ansatte? Det er ikke altid at en klubbestyrelse har den nødvendige viden, til at gennemskue alle de juridiske forhold, som kan komme i spil ved drift af en klub. Laves der fodfejl, kan det gå hen og blive dyrt for klubben. Dansk Erhverv kan være bestyrelsens partner og give den nødvendige og specifikke rådgivning. I sidste ende kan det spare klubben for penge og bestyrelsen for hovedbrud.

Medlemskab hvordan?

1. Udfyld tilmeldingsblanketten her
  2. HUSK at angive ”Dansk Ride Forbund” i den rubrik, der omhandler hvorvidt I er en del af en koncern – ellers bliver klubben faktureret fuld pris
  3. Under medlemskab skal I skrive ”Full Service”