Klubdrift

Klubnyt
Ønsker du at være orienteret omkring de seneste nyheder og opdateringer omkring drift af en rideklub, kan du tilmelde dig Klubnyt.

Find os på Facebook som "DRF - Klub"

Klubdrift
En rideklub er en gruppe af mennesker, som uanset deres økonomiske, politiske, religiøse, etniske eller sociale relationer samles omkring ridesporten og passionen for heste i et fællesskab baseret på demokrati, frivillighed og åbenhed.

Som klubbestyrelse kan der være mange ting at holde styr på, når det gælder klubbens drift. Her på siden finder du en masse inspiration og værktøj til klubdrift for rideklubben.

Konsulenttjenesten
Brug for gode råd til klubdriften eller andet? Alle klubber der er medlem af Dansk Ride Forbund kan benytte vores konsulenttjeneste.

Rådgivning og/eller besøg af en af vores konsulenter er gratis. Bestyrelsen får ved besøget udleveret vores klubmappe, som indeholder alle de informationer, en bestyrelse har brug for. Læs mere om vores klubkonsulenter her.

Dansk Erhverv
Trænger klubbens kontrakter til at blive gennemgået, eller skal I bruge anden juridisk vejledning? Som medlemsklub i Dansk Ride Forbund, er der mulighed for et medlemskab af Dansk Erhverv til en meget favorabel medlemspris. Medlemskabet giver fri adgang til samtlige af Dansk Erhvervs medlemsservices. Læs mere her

Breddereglement

Ryttermærker