Nye COVID-19-restriktioner – hvad betyder det for ridesporten?

af  Julie Servé Regtved
På aftenens pressemøde offentliggjorde myndighederne en række stramninger af de gældende COVID-19-retningslinjer og indførte desuden en række nye tiltag. Størst betydning for ridesporten har det utvivlsomt, at forsamlingsforbuddet sænkes til 10 personer fra og med på mandag, men da det endnu ikke er klart, om der kommer til at gælde eventuelle undtagelser eller særregler for idrætten, har DRF på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at konkludere, hvad de konkrete konsekvenser bliver for ridesporten.
Vi går hurtigst muligt i dialog med Danmarks Idrætsforbund og melder ud, så snart vi ved noget mere konkret, og i den mellemliggende tid står vi selvfølgelig til rådighed for dem, der måtte få brug for rådgivning eller sparring.

Vi deler jeres frustrationer over, at vi endnu en gang skal forholde os til en ny virkelighed fra den ene dag til den anden, og I skal vide, at vi fortsat gør vores absolut bedste for at løse udfordringerne sammen med jer.

23-10-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -