Er du én af vores to nye Udviklingskonsulenter?

af  Julie Servé Regtved
DRF søger nu to Udviklingskonsulenter. Én med fokus på elevskole, og én med fokus på klubdrift- og certificeringer. Der er tale om to nyoprettede stillinger, og der er ansøgningsfrist på begge stillinger den 12. oktober. Læs mere her.

Udviklingskonsulent med fokus på elevskoler
Vil du være med til at styrke indsatsen for rideklubbernes elevskoler og sikre det bedst mulige udviklings- og uddannelsesgrundlag for fremtidens nye unge ryttere? Så er stillingen som Udviklingskonsulent med fokus på elevskoler måske noget for dig. Læs stillingsopslaget her.

Udviklingskonsulent med fokus på klubdrift og -certificeringer
Klubcertificering, klubdrift og klubudvikling, foreningsvedtægter og rådgivning er nøgleordene i en ny stilling som udviklingskonsulent i DRF. Er du motiveret af disse områder, og har du et godt indblik i ridesporten samt lyst til et tæt samarbejde med rideklubberne? Så er stillingen som Udviklingskonsulent med fokus på klubdrift og -certificeringer måske noget for dig. Læs stillingsopslaget her.

25-09-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -