To ny medlemmer til distanceudvalget

af  Melanie Thorgrimson
I Dansk Ride Forbund byder vi velkommen til de to nye medlemmer af distanceudvalget: Kenneth E. Lassen og Lena Hahn Atzen. Sammen med resten af distanceudvalget skal de udvikle sporten til gavn for ryttere, klubber og frivillige. De to nye medlemmer tiltræder deres stillinger i september 2020.

To kompetente kandidater
I august måned slog vi den første af to ledige stillinger i distanceudvalget op, og planen var egentlig at vente lidt med at slå den næste stilling op. Vi modtog imidlertid flere gode ansøgninger, og er derfor endt med at besætte begge ledige stillinger med det samme, da vi har fundet to kandidater, der supplerer både hinanden og resten af udvalget virkelig godt.

Kenneth E. Lassen:
Kenneth er FEI-dyrlæge og har et stort kendskab til distancedisciplinen på internationalt niveau. Kenneth har tidligere været en del af elitegruppen i distance, og forventningen er, at han vil kunne drage på sine mange erfaringer i udvalgsarbejdet.

Lena Hahn Atzen:
Lena er rytter, stævnearrangør og meget aktiv i sporten. Lena er ung og engageret og har fingeren på pulsen ude i distanceverden. Vores opfattelse er, at hun kan bidrage med nytænkning og udvikling til distancesporten.

Læs mere om distanceudvalget her

Hjertelig velkommen til både Lena og Kenneth

10-09-2020

Tlf. 4326 28 28