Håndtering af FEI-pas i uge 29 og 30

af  Julie Servé Regtved
Sommerferien er over os, og det betyder som altid, at der geares lidt ned de fleste steder. I uge 29 og 30 modtager Dansk Ride Forbund (og de andre forbund i Idrættens Hus) ikke post og pakker, og det vil derfor ikke være muligt for jer at indsende FEI-pas til ekspedering i denne periode. Det vil dog stadig være muligt at møde op personligt efter aftale. Læs mere nedenfor.

Kun personlig betjening efter aftale i uge 29 eller 30
Ønsker du at få lavet et FEI-pas eller foretaget ændringer i et eksisterende pas (f.eks. ejerskifte eller fornyelse) i løbet af uge 29 eller 30, skal du booke en tid og komme forbi med passet personligt i Brøndby i stedet for at sende det med posten, da DRF desværre ikke får leveret post og pakker i disse uger pga. sommerferiebemanding i Idrættens Hus. Send gerne en mail til jumping@rideforbund.dk for at aftale tid.

Alle bestilte FEI-pas er ekspederet
Står du og skal bruge et nyt FEI-pas, og har du allerede placeret din ordre via DRF Go!, vil du på nuværende tidspunkt være blevet kontaktet af DRF for at koordinere udleveringen af dette. Har du endnu ikke lagt en bestilling, men har planer om at gøre det, vil dit pas først blive afsendt med post mandag i uge 31.

01-07-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -