DM i distance afvikles i 2020 i national klasse

af  Julie Servé Regtved
Som resultat af Corona-krisen og den begrænsede åbning af grænserne dispenseres der i år fra distance-reglementet ift. DM. Det betyder, at mesterskabet afvikles i en national klasse frem for i en CEI2*. Kvalifikationskravene er dog stadig de samme; rytter og hest skal være kvalificerede til at ride CEI2*.

Den eneste forskel fra tidligere er, at DM-klassen afvikles som en SB med min. hastighed på 12 km/t frem for en CEI2*. Kvalifikationskravene til DM følger vores reglement, hvilket vil sige, at man skal være kvalificeret til at ride en CEI*2 for at starte DM.

Ved spørgsmål vedrørende DM i distance eller kvalifikation hertil, er I velkomne til at sende en mail til distance@rideforbund.dk

Vi glæder os til at se jer i Bernstorffsparken den 8. august, når Sportsrideklubben er vært for årets DM i distance.

16-06-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -