DM i springning udskudt som følge af Coronavirus

af  Absolute Horses
I samarbejde med Dansk Ride Forbund er det besluttet at udsætte de danske mesterskaber i springning for juniorer, ungryttere og seniorer, der efter planen skulle være afholdt ved Absolute Horses fra d. 10. til d. 14. juni 2020.

Vi håber alle, at forsamlingsforbuddet hæves fra d. 8. juni. Regeringen understreger i deres plan for genåbning, at forbuddet mod forsamlinger vurderes ved hver faseovergang. Da det endnu er uvist, hvilken betydning det vil få for afholdelsen af ridestævner, vurderes det fra stævnearrangørerne og Dansk Ride Forbunds side, at det ikke er realistisk at fastholde stævnets dato, hvorfor det er besluttet at udsætte til et senere tidspunkt.

Der kan på nuværende tidspunkt ikke fastsættes en ny dato, førend det er klarlagt, hvorledes stævnearrangører skal forholde sig efter næste fase af genåbningen.

Vi ser frem til at kunne afholde et godt og sikkert stævne, der lever op til alle sundhedsmyndighedernes sikkerhedsforanstaltninger - forhåbentlig inden for en overskuelig fremtid.

Ønskes yderligere oplysninger om status på den øvrige stævneafholdelse, kan man løbende holde sig orienteret om situationen via rideforbundets officielle hjemmeside.

Pressemeddelelse, Absolute Horses

14-05-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale