Umiddelbart ingen væsentlige ændringer for ridesporten på baggrund af myndighedernes seneste udmelding

af  Julie Servé Regtved - offentliggjort den 7. maj kl. 21.00
Myndighederne har netop offentliggjort en plan for den næste fase af genåbningen af det danske samfund, og selvom der nu officielt åbnes op for al udendørs idræts- og foreningsliv, fastholdes forsamlingsforbuddet mod flere end 10 personer stadig. Der er også givet grønt lys til at åbne op for professionel idræt uden tilskuere, men førend det har været muligt at se den konkrete aftaletekst fra myndighederne, er det ikke muligt for DRF at sige, om denne del af aftalen vil få indflydelse på ridesporten. DRF vil i de kommende dage atter gå i dialog med Danmarks Idrætsforbund (DIF) med det formål at komme frem til en fælles fortolkning af den fulde aftaletekst, og vi forventer at kunne komme med en mere detaljeret udmelding i starten af næste uge.
07-05-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -