Al stævneaktivitet og indendørs klubaktivitet i bero frem til 14. april

af  Julie Servé Regtved - udgivet 23. marts kl. 16.10
Myndighederne har netop forlænget alle nuværende initiativer for at begrænse spredningen af coronavirus frem til 14. april. Det betyder, at alle stævner i DRF-klubber frem til 14. april skal aflyses, samt at al klubaktivitet fortsat skal holdes i bero i samme periode.

Stævner
Ligesom det har været tilfældet indtil nu, skal klubberne naturligvis sørge for at tilbagebetale rytternes indskud i forbindelse med aflysningen.

Vi ved, at aflysninger af stævner kan medføre økonomiske tab for klubberne, og derfor opfordrer vi fortsat vores klubber til, såfremt det er muligt, at gå i dialog med leverandører om evt. udskydelse af leverancer og/eller fakturering (gælder f.eks. madvarer, leje af stævnebokse, strøelse, etc.). Er dette ikke en mulighed, vil DRF i videste muligt omfang yde kompensation til de berørte klubber for disse udgifter.

Al henvendelse angående mulig kompensation fra DRF skal rettes til Generalsekretær Morten Schram Rodtwitt på mro@rideforbund.dk. Her skal medsendes dokumentation for udgifter (boner, kvitteringer, fakturaer) samt en kort redegørelse for tabet. Der kan søges kompensation for perioden fra 12.-29. marts, og henvendelsen skal være os i hænde senest tirsdag den 14. april.

Øvrige aktiviteter
I forhold til alle øvrige aktiviteter (herunder også besøg af fagpersonale) gælder samtlige af
DRFs anbefalinger fra 19. marts stadig – blot forlænget frem til 14. april.

23-03-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -