DRF indgår samarbejde med Mental Motion om onlinetilbud til sportsforældre

af  Julie Servé Regtved
Dansk Ride Forbund har indgået samarbejde med Mental Motion om at sætte fokus på forældrerollen i ridesporten. Samarbejdet betyder, at alle forældre med tilknytning til ridesporten nu kan få adgang til vidensportalen ’Sidelinjen – støt dit barns talent’ – helt gratis.

For første gang i Danmark er det nu muligt for forældre til sportstalenter at få konkrete værktøjer til, hvordan man fra sidelinjen hjælper sit barn med at håndtere svære følelser nederlag eller manglende selvtillid. Du kan få råd til, hvad du gør, når dit barn lukker i og ikke vil tale, oplever skadesperioder, eller andre udfordringer. Du får også guides til, hvordan man træffer de svære valg om klubskifte, skole og fremtid. Derudover indeholder sidelinjen en masse viden om kost, sundhed og krop med specifikt fokus på det unge talent.

'Sidelinjen - støt dit barns talent’ er en online service til forældre, som gerne vil hjælpe deres barn bedst muligt. Servicen er gratis og består af en lang række artikler og podcasts. Derudover får man også adgang til et lukket forum, hvor man kan sparre med andre forældre, som står i samme situation som én selv.

Meld dig direkte ind her.

Se mere om Sidelinjen her.

28-01-2020

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -