Er du pony-dressurrytter med ambitioner om at ride ECCO Cup, DM og evt. internationale stævner i 2020?

af  Julie Servé Regtved
Så har du mulighed for at komme til observationssamling den 4. og 5. januar 2020 hos landstræner for ponydressur Dennis Fisker. Med træningssamlinger ønsker Dansk Ride Forbund at holde sig løbende ajour med den nuværende og kommende talentmasse i dansk ungdoms-dressursport, og samlingen er derfor åben for alle, der opfylder nedenstående krav.

Krav til deltagelse

Samlingen er åben for ryttere på kat. 1 ponyer, der ønsker at ride ECCO Cup, DM og evt. internationale stævner i 2020. Ponyen skal have opnået min. 68,5% i sværhedsgrad 6 til landsstævne i 2019. Der åbnes for 18 ryttere hvert sted, men det faktiske deltagerantal bliver 12 ekvipager, hvorfor landstrænerteamet forbeholder sig retten til at prioritere blandt ekvipagerne.

Tid, sted og tilmelding
Lørdag den 4. januar 2020, Karlslundegaardens Ridecenter, Karlslunde Landevej 34, 2690 Karlslunde
Søndag den 5. januar 2020, Vestbirk Efterskole, Søvejen 6, 8752 Østbirk

Der skal meldes til på DRF Go!, og tilmeldingsfristen er 27. december.

Pris: 400 kr.

Begge steder og dage afholdes der orienteringsmøde fra kl. 12.30 til 14.00 vedrørende sæson 2020, herunder gennemgang af den nye sportsplan.

Alle ponyryttere og forældre samt trænere er meget velkomne til at deltage, også selvom man ikke deltager i samlingen eller er kvalificeret til denne.

13-12-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -