Nu starter PTVinter Cup 2019-2020

af  Julie Servé Regtved
I den kommende weekend afholdes første kvalifikation i sæsonens PTVinter Cup, og det er Vestjysk Sports- og Terrænrideklub, der danner rammerne for stævnet. Skal du deltage i cuppen, eller skal din klub afholde et kvalifikationsstævne? Så læs med her.

Hvad er PTVinter Cup?
TREC PTVinter Cup er sponsoreret af Alhvor og afvikles i både øst og vest i løbet af vintersæsonen. Fokus er på PTV-fasen (forhindringsbane), som let kan gennemføres indendørs, når vintervejret kræver det. Her afprøves hestens tillid, mod, håndterbarhed og sikkerhed på benene, samt rytterens korrekte brug af hjælpere og kendskab til forcering af forhindringer.
Der afvikles to finaler i hver klasse T0, T10 og T20 – én i øst og én i vest. De 20 ekvipager i henholdsvis øst og vest med højst point samt lige placerede med nr. 20 er startberettigede ved finalerne. Finalerne afvikles ultimo marts / primo april 2020.

Skal jeres klub afholde en kvalifikation?
Drømmer jeres klub om at afholde et PTVinter Cup-stævne, så er der stadig rig mulighed for at byde ind, selvom cuppen går i gang i den kommende weekend. Send blot en mail til TREC-udvalget på trec@rideforbund.dk for mere information.

Tilmeld dig via DRF Go!
Ønsker du at deltage i cuppen, kan du allerede nu tilmelde dig de kommende stævner via DRF Go!

Læs mere om PTVinter Cup her.

06-11-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -