Observationssamling i dressur for juniorer og young ridere den 15.-17. november 2019

af  Julie Servé Regtved
Den 15.-17. november er der observationssamling for juniorer og young ridere i dressur ved landstræner Dennis Fisker. Med observationssamlinger ønsker Dansk Ride Forbund at holde sig løbende ajour med den nuværende og kommende talentmasse i dansk ungdoms-dressursport. Samlingen er derfor åben for ryttere, der opfylder nedenstående krav.

Krav til deltagelse
Samlingerne er åbne for juniorer, der som minimum har opnået 67% i en MB klasse til distriktsstævne, og for Young ridere, der som minimum har opnået 67% i MA1 til distriktsstævne. Rytterne skal være i god form og have viljen og evnen til at ride landsstævner i 2020. Opfylder du pt. ikke kravene, kan din træner kontakte Dennis Fisker angående mulighed for at deltage. Der rides enkeltvis i 30 minutter inkl. evaluering. Ekvipagerne skal derfor være opvarmet til deres starttid.

Tid, sted og tilmelding
ØST: Fredag den 15. november 2019, kl. 15.00 – 21.00, Tystrupvej 46, 4250 Fuglebjerg.
VEST: Søndag den 17 november, kl. 09.00 – 15.30, Kirstineholm, Nordlige Bjergevej 9, 8270 Højbjerg.

Pris: 400kr.

Der skal meldes til på DRF Go!, og tilmeldingsfristen er 3. november. Max 12 deltagere pr dag - der prioriteres efter først-til-mølle men oprettes en venteliste.

Din træner er meget velkommen til at deltage ved samlingen.

10-10-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -