Så er finalisterne i Nord-Vest Box Cup 2019 fundet

af  Susie Juhl

De sidste kvalifikationsstævner i Nord-Vest Box Cup 2019 er overstået, og det står nu klart, hvem der har opnået adgang til den store finale, der afvikles i Jyske Bank Boxen i forbindelse med World Cup Herning i uge 42. Som noget nyt inkluderer turneringen i år alle tre ponykategorier, og det er således de 15 bedste kat. III + II og I-ekvipager, der er kvalificeret til finalen. Finalisternes deadline for tilmelding til finalen er søndag den 29. september, og tilmeldingen foregår via DRF Go! Ved forfald fra de kvalificerede ekvipager fyldes der op med næstfølgende på ranglisten.

Se finalisterne her

Spændende finale i flotte rammer
Finalen afvikles ved World Cup Herning stævnet i uge 42. Der rides en opvarmningsklasse torsdag og en finaleklasse fredag. Begge klasser afvikles i MB1* metode S4. Startberettigede i finalen er de bedste 15 ekvipager for hver enkelt kategori, samt lige placerede med nr. 15 fra Nord-Vest Box ranglisten. Hver rytter kan kun deltage med én pony i finalen, uafhængig af kategori.

17-09-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale

Sponsorer:                                                                                                                          -