Travl stævneweekend i sigte, bl.a. med første afvikling af DRF-mesterskab i TREC

I denne weekend er der gang i mesterskaber, cups og championater rundt om i landet, idet der både afholdes Agria DRF-mesterskab i TREC - inkl. TREC cup finale -, Agria DRF-mesterskab i military for pony, Agria DRF-mesterskab i holddressur for pony, de sidste to kvalifikationer i Nord-Vest Box Cup samt sidste kvalifikation i Pavo og Dansk Ride Forbunds championater for ungheste.

TREC hos Sportsrideklubben og Hjortespring Rideklub
Der er fokus på samarbejdet mellem rytter og hest i naturen, når der i denne weekend afholdes Agria DRF-mesterskab i TREC og finalen i TREC cup hos Sportsrideklubben og Hjortespring Rideklub (POR foregår i Dyrehaven). Det er første gang, DRF afvikler mesterskab i TREC, og eftersom vejret ser ud til at være med os, er der absolut ingen undskyldning for ikke at lægge vejen forbi stævnet i de smukke omgivelser.
Se startlister og resultater her: https://online.equipe.com/da/competitions/33161

Pony-military hos Langå & Omegens Rideklub
I Langå byder weekenden på to dages militarystævne med Agria DRF-mesterskab for ponyer samt distriktsmesterskab (D12). Hvad enten man er til dressur, terrænspringning eller ridebanespringning, er der noget for enhver smag ved dette stævne.
Se startlister og resultater her: https://online.equipe.com/da/competitions/33414

Holddressur for pony i Frederikshavn
I det nordjyske er dressuren i højsædet de kommende dage, når der afvikles Agria DRF-mesterskab for pony-holddressur. Kvalifikationerne rides i dag og lørdag, og finalen ligger søndag. Fredag aften kl. 20 kan du desuden møde de fire ponyryttere fra årets EM-guldhold, når de og deres forældre svarer på spørgsmål i DM-teltet.
Se startlister og resultater her: https://online.equipe.com/da/competitions/33111

Sidste to kvalifikationer i Nord-Vest Box Cup
Der er ponyspringning på programmet, når Rideklubben Egene og Viborg Rideklub hver afholder en kvalifikation i Nord-Vest Box Cup. Det er sæsonen sidste kvalifikationer og dermed de sidste to muligheder for at samle point i kampen om at komme i finalen, som afvikles i Boxen under World Cup Herning i uge 42. Kun 15 ekvipager i hver ponykategori har mulighed for at kvalificere sig, så der er rift om pladserne. Oprindeligt skulle den ene af kvalifikationerne have været afholdt af Stevnstrup Rideklub, men klubben måtte aflyse deres stævne pga. for få tilmeldinger, og derfor overtog Viborg Rideklub kvalifikationen.
Se startlister og resultater her:

Sidste kvalifikation i championaterne for ungheste
Endeligt byder weekenden også på den sidste kvalifikation i Pavo og Dansk Ride Forbunds championater for ungheste i dressur, så der vil være rig mulighed for at se en masse talentfulde 4-, 5-, 6- og 7-års dressurheste i aktion hos Frederiksværk Rideklub, når der kæmpes om pladser i finalen, der afholdes hos Blue Hors i uge 41.
Se startlister og resultater her: https://online.equipe.com/da/competitions/32864

13-09-2019

Tlf. 4326 28 28

Personlige henvendelser kun efter forudgående aftale