Dansk Ride Forbund opruster med ansættelse af Elitechef

af  Julie Servé Regtved
Pr. 1/1-2020 udvider Dansk Ride Forbund administrationen med ansættelse af ny Elitechef, som vil få det overordnede sportslige og strategiske ansvar for DRFs tre elitediscipliner; spring, dressur og military.

’Baggrunden for ansættelsen er et ønske om at styrke talent- og elitearbejdet på tværs af disciplinerne på den lange bane samt skabe en øget synergi med fokus på videndeling og erfaringsudveksling’ udtaler Generalsekretær i Dansk Ride Forbund, Morten Schram Rodtwitt. I forbindelse med oprettelsen af en Elitechef-stilling ophører militaryholdleder Kerstin Emilie Dallmanns ansættelse pr. 1/12-2019, og militarylandstræner Peter Flarups engagement øges samtidig, bl.a. med henblik på afholdelse af flere træningssamlinger.

Stillingen som Elitechef i Dansk Ride Forbund forventes opslået i løbet af oktober.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til Generalsekretær Morten Schram Rodtwitt pr. mail: mro@rideforbund.dk eller tlf.: 4326 2810.

04-09-2019

Sponsorer:                                                                                                                          -