Vi mangler frivillige klub- og proceskonsulenter – er det dig?

af  Susie Juhl
Har du, eller én i dit netværk, lyst til at sparre omkring bestyrelsesarbejde? Eller lyst til at facilitere udviklingsprocesser i klubber? Så har vi netop nu brug for at udvide vores frivillige team med flere klubkonsulenter samt med en helt ny proceskonsulent funktion, der tager afsæt i medlemsundersøgelsesværktøjet Players First.

Klubkonsulenterne varetager en vigtig rolle som sparringspartner for klubberne omkring de formelle rammer i forhold til at drive en klub. De er med til at styrke det organisatoriske fundament i klubben, hvilket vi ønsker, at de skal bliver ved med. Vi har derfor brug for flere klubkonsulenter, så det bliver muligt for klubber i hele landet at benytte sig af en klubkonsulent. Så har du, eller én du kender, styr på bestyrelsesarbejde og lyst til at styrke det organisatoriske fundament i klubberne, glæder vi os til at høre fra dig.

I forbindelse med lanceringen af undersøgelsesredskabet Players First, tilbydes klubber at få et forløb med en proceskonsulent ift. at få identificeret og igangsat indsatsområder for at udvikle klubben i en bæredygtig retning. Vi har derfor brug for et helt nyt korps af frivillige, der kunne tænke sig at fungere som proceskonsulent for udviklingsforløb i vores klubber. Ser du muligheder for udvikling gennem gode processer og har du lyst til, at den enkelte klub finder sit potentiale, så er det lige dig, vi søger.

D. 27. – 29. september vil Dansk Ride Forbund afholde en stor uddannelsesweekend, et centralt sted i landet, hvor vi vil give nye samt eksisterende konsulenter de nødvendige værktøjer til at løfte opgaverne ude i klubberne

Læs mere om de to funktioner og find stillingsopslagene her.

10-05-2019