LandsDelsdagene 2019 byder igen på fest for alle to og -firbenede

af  Susie Juhl
Det er igen Bernstorffsparken i Øst og Herning i Vest, der byder alle indenfor til årets LandsDelsdage, og der er åbent for tilmelding. LandsdelsDagene er et festligt stævne for alle, der er medlem af en rideklub under Dansk Ride Forbund, hvor nøgleordene er sammenhold, sjov, holdånd, leg med heste og underholdning. Som noget nyt kan man i år også dyste i den store kæpheste-konkurrence.

Hvad er LandsDelsdage
LandsDelsdage er festlige stævnedage for alle, er er medlem af en klub under Dansk Ride Forbund. Der er dømt fest, farver og fart, når ryttere i alle aldre og på alle typer af heste og ponyer samles for at dyste i forskellige sjove og underholdende konkurrencer. Der afvikles to LandsDelsdage – en i Øst i Bernstorffsparken i København den 21. - 23. juni 2019 - og en i Syd og Nord til Landskuet i Herning den 4. - 6. juli 2019.

Konkurrencer for alle
LandsDelsdagene er mere end bare konkurrencer. Det er sammenhold, sjov og leg og samvær med to- og firbenede kammerater – og så er det for alle. Det kræver blot, at du er medlem af en klub under Dansk Ride Forbund. Alle aktiviteter udbydes på niveauer, hvor alle kan være med. Kom og oplev sjove aktiviteter som Kvadrille, Pas De Deux, Ponygames, Stilstafetspringning og Parkour & Miljø

Hvem er bedst på kæphest?
Som noget nyt kan der i år ved LandsdelsDagene også deltages i Dansk Ride Forbunds Kæpheste-konkurrence.
Der vil være konkurrencer i følgende aktiviteter:

• Kæpheste – Ponygames
• Kæpheste – Spring
• Kæpheste - Forhindringsbane

Det koster kr. 25,- at deltage, og man deltage i alle kæpheste- aktiviteterne.
Alle der deltager modtager en roset fremstillet særligt til lejligheden. Derudover er der præmier til vinderne de enkelte konkurrencer

Læs mere om LandsDelsdage

Tilmelding ØST

Tilmelding VEST